Lester is de nieuwste aanwinst voor ons team! Wie helpdesk zegt, zegt Lester want dagelijks klanten vooruithelpen en ondersteuning bieden is een passie. Naast andere passies zoals platen verzamelen en fietsen door Gent.
Hi, Lester! Stel jezelf eens voor!
Ik ben Lester uit Gent en de nieuwste aanwinst in het Paddle team. Ik zorg voor customer support en help klanten zo goed als mogelijk op weg via de Paddle helpdesk!
Ik ben gebeten door webdesign. Het is ongelofelijk welk resultaat je met grafische design kan behalen, omdat het de website een karakter meegeeft. Grafisch design is een passie voor mij. Ik leerde daarom ook al snel werken met programma’s om beelden te fotoshoppen.
In mijn vrije tijd ben ik altijd bezig met muziek. Ik verzamel vinylplaten en muziek in al zijn vormen. Mijn muziekverzameling was niet meer bij te houden, dus verkoop ik ze ook.
Daarnaast hou ik ervan om door Gent te fietsen. Fietsen is fijn en je helpt er de planeet ook nog eens een handje mee.
Wat is je favoriete dier? Heb je een huisdier?
Ik ben gek op katten! Helaas heb ik er nu geen thuis, maar daar kan hopelijk snel verandering in komen.
Stel je voor: vanavond gaat het team samen naar een karaokebar. Welk liedje zou je willen zingen?
Ik kies voor een echte klassieker! Ik zou Billy Jean van Michael Jackson aanvragen. Die single ken ik helemaal uit het hoofd.
Je mag een gerecht kiezen voor de rest van je leven. Welk gerecht kies je?
Ik ga opnieuw voor een klassieker! Hespenrolletjes in kaassaus. Het ultieme comfortfood en ik kan er de beste maken van gans Gent. Al zeg ik het zelf.
Mocht je in de tijd kunnen reizen, welk jaar zou je dan kiezen en waarom?
Naar het jaar 2060 en dus zeker naar de toekomst. Wanneer robots ons misschien bedienen. Ik ben een enorme fan van Star Wars films. Vandaar mijn grote interesse in sciencefiction en alles daarrond.
Nog een serieuze vraag! Wat zijn jouw uitdagingen voor de komende tijd en wat houdt je job in?
Als Customer Support ondersteun ik klanten en help ik ze verder met allerhande vragen. Wanneer iemand een vraag heeft voor de helpdesk, komt die bij mij terecht.
Ik ondersteun daarnaast ook lopende projecten en leer elke dag nog dingen bij over het Paddle CMS Platform. Ons CMS blijft dan ook constant evolueren en groeien.
Wat zijn je grootste uitdagingen voor de komende tijd?
Mijn grootste uitdaging is om elke werkdag opnieuw meer te weten te komen over het CMS en mijn interesse voor webdesign op deze manier verbreden. Daarnaast wil ik de klanten verder dagelijks vooruithelpen
Paddle is een ‘de max’ bedrijf. Het team leert bovendien elke dag van mekaar bij, een blijvende uitdaging!