Bij Paddle.be zijn we enthousiast om Viktor te verwelkomen als versterking voor onze helpdesk. Met zijn achtergrond in IT en ervaring bij de Duitse overheid, brengt Viktor een schat aan kennis en een persoonlijke aanpak naar ons team. We vroegen Viktor om zichzelf voor te stellen en wat meer te vertellen over zijn reis naar Paddle.
Dag Viktor! Stel jezelf eens voor.
Ik ben Viktor, 25 jaar, en woon sinds kort weer in Gent. Hiervoor heb ik 2,5 jaar in Berlijn gewerkt als systeembeheerder en projectmanager voor de Duitse overheid. Berlijn was een mooie uitdaging, maar ik miste mijn favoriete stad, Gent, waar ik eerder heb gestudeerd. Na mijn terugkeer naar België was ik op zoek naar een nieuwe uitdaging dichter bij huis. De functie bij Paddle bleek perfect te passen bij mijn ervaring en mijn wens om weer in de buurt van mijn roots te werken. Zo gezegd, zo gedaan!
Waarom heb je gekozen voor Paddle?
De focus van Paddle op websites voor overheden en non-profitorganisaties spreekt me erg aan. Dit is een omgeving waarin ik al ervaring heb opgedaan en waarin ik graag verder wil werken. Ik geloof dat ik hier echt waarde kan toevoegen door klanten te ondersteunen bij hun vragen en problemen. Daarnaast biedt Paddle een fijn team en een inspirerende werksfeer waarin collega's elkaar graag helpen. Dat maakt het werken hier extra prettig.
Wat spreekt je aan in customer support?
In mijn vorige functies had ik veel te maken met IT-ondersteuning en systeembeheer. Al snel ontdekte ik dat ik het leuk vond om gebruikers te helpen en technische problemen op te lossen. Het menselijke aspect in deze rol spreekt me erg aan; het geeft me voldoening om vragen en problemen voor klanten en collega’s op te lossen. Ik geloof dat een goede helpdeskmedewerker een luisterend oor moet hebben en snel tot de kern van het probleem moet komen. Dit zijn eigenschappen die ik verder wil ontwikkelen bij Paddle.
Wat doe je graag in je vrije tijd?
Ik ben een sociaal en actief persoon, dus ik ben meestal in beweging! Ik ga graag klimmen met vrienden in de klimzaal in Gent, speel in een zaalvoetbalclub, ga regelmatig hardlopen en breng een paar avonden per week door in de fitness. Als ik niet aan het sporten ben, ben ik graag met vrienden op stap, bijvoorbeeld in een gezellig café in Gent. Stilzitten is echt niets voor mij!
Als je één gerecht voor de rest van je leven zou moeten eten, wat zou het zijn?
Het is misschien een klassiek antwoord, maar ik zou pizza zeggen. Sushi of poké bowl zou een gezondere optie zijn, maar ik kan gewoon niet nee zeggen tegen pizza. In mijn studententijd at ik soms wel vier keer per week pizza.
Karaoke is populair bij het Paddle-team. Welk lied zou jij zingen op een karaokeparty?
Ik heb het gevoel dat dit een strikvraag is… Als ik het antwoord geef, moet ik het misschien echt zingen tijdens de volgende karaokeavond! (lacht)
Als je in de tijd kunnen reizen, naar welk jaar zou je dan gaan en waarom?
Ik zou naar Woodstock in 1969 willen gaan om het legendarische optreden van Jimi Hendrix mee te maken. Of naar 2014, om het kampioensjaar van de Buffalo’s nog eens te beleven. Moeilijke keuze dus!
Wat zijn je doelen bij Paddle?
Mijn belangrijkste doel is om het Paddle CMS goed onder de knie te krijgen, zodat ik onze klanten zo efficiënt mogelijk kan helpen. Er is veel te leren, maar dat maakt het juist uitdagend en interessant.
Ik kijk er vooral naar uit om een waardevolle helpdeskmedewerker te worden, die zowel klanten als collega’s kan ondersteunen met duidelijke en effectieve oplossingen. Daarnaast hoop ik veel te leren over het CMS en mijn technische kennis verder uit te breiden.
Met Viktor erbij is ons helpdeskteam sterker dan ooit. We kijken uit naar zijn bijdrage en zijn blij om hem aan boord te hebben.